SILA MASUKKAN LINK ANDA DISINI

SILA MASUKKAN LINK ANDA DISINI

WAKTU SOLAT

Kuala Lumpur
[Tukar Lokasi]

  GMT   8   Arah Kiblat   292° 31′ 16″
Waktu Solat
  Imsak      5:36   Subuh      5:46   Syuruk      7:01   Zohor      13:06   Asar      16:16   Maghrib      19:08   Isyak      20:17

Saturday, August 14, 2010

HASIL BERASAPKAN DAPUR SENDIRI,

Aslkm,salam 1malaysia.setelah lama dapur aku tak berasap,hari ni aku masak juadah buka pose,lagi pun hari ni aku free,lepas hantar xyl gi kerja,aku terus gi beli barang-barang untuk masak,cadang-candang 3 jenis,1 lauk,1 dalca,satu nasi.



barang-barang yang dibeli,hr ni aku ada operasi berasapkan dapur,hehehehe



selepas operasi hasil,nasi hujan panas,dalca daging,ayam bakar.apa lagi mai lah kito make....

hari ni aku rasa puas hati hasil masakan,rasa sampai menjilat jari,lain boleh try lagi,yang penting xyl suka,lagi lah tambah sayang,hehehe.............cubalah di umah....sekian,73


No comments:

Post a Comment