SILA MASUKKAN LINK ANDA DISINI

SILA MASUKKAN LINK ANDA DISINI

WAKTU SOLAT

Kuala Lumpur
[Tukar Lokasi]

  GMT   8   Arah Kiblat   292° 31′ 16″
Waktu Solat
  Imsak      5:36   Subuh      5:46   Syuruk      7:01   Zohor      13:06   Asar      16:16   Maghrib      19:08   Isyak      20:17

Thursday, July 22, 2010

BUBUR NASI ISTIMEWA NO1 @TAMAN SENTOSA JOHOR

ASLKM,SALAM 1MALAYSIA.minggu ni,saya dan 9W2AET,pergi ke senai johor atas urusan kerja.kami menginap di kulaijaya.seperti biasa,bila berada dinegeri orang,saya tidak lepas peluang mecuba makanan di negeri ni.sambal kicap tidak asing bagi negeri johor,hehehhehe.alhamdullilah reapeter pulai berkerja dengan baik,dapat berQSO dengan rakan-rakan diudara walaupun jauh dari kawasan tengah.sebelah malam saya dan AET pergi membedal bubur kat taman sentosa di johor,(menyelam sambil minum air)hehehehe,bubur nasi memang sedap,tip top.walaupun hari hujan ,orang ramai tak putus-putus,membeli bubur nasi.kalau rakan-rakan ke selatan jangan lupa singgah di taman sentosa jb.tp hari isnin kedai tutup,(saya dah terkena,pergi-pergi tengok kosong,yang ada parking kereta je,hehehehe) habis makan ,saya dan AET balik hotel tido...esok mahu kerja......





sekian ,terima kasih...........73

1 comment:

  1. Sedap betul nampak gayanya bubur tu, kalau ke Johor kena cuba.

    ReplyDelete