SILA MASUKKAN LINK ANDA DISINI

SILA MASUKKAN LINK ANDA DISINI

WAKTU SOLAT

Kuala Lumpur
[Tukar Lokasi]

  GMT   8   Arah Kiblat   292° 31′ 16″
Waktu Solat
  Imsak      5:36   Subuh      5:46   Syuruk      7:01   Zohor      13:06   Asar      16:16   Maghrib      19:08   Isyak      20:17

Sunday, May 9, 2010

ADA LAGIIIII,,,,,,,,,,,,,,ASLKM.....HELLO,,,,你好,,,,,,,हाई

selamat tinggal tangan ku


Aslkm,salam 1 malaysia,salam sejahtera kpd semua pengujung blog saya,dah lama saya tak update blog ni,sejak 2mejak ni asyik buat-buat sibuk dengan tugasan..............baru-baru ni saya telah ditimpa kemalagan semasa hendak pulang ke base(umah) dari tempat kerja.kejadian berlaku lebih kurang pukul 6.15 petang,waktu tu saya bawak motor....dengan hati yang senang dan gembira kerana nak jumpa isteri kesayangan yang sedang menanti diumah(hari kejadian isteri cuti,,,hehehehe)sambil asyik bawak motor ,,,,,,tiba-tiba sebuah kereta yang datang dari arah bertentangan membuat pusingan......????ku brek tapi sayang motorku tercium jugak kereta ituuuuuu.nak buat macamana malang tak terberbau.....motor saya pecah lampu depan,kereta kemek sikit....tapi saya patah pergelangan tangan kiri....sempat lah makan minum free kat hospital serdang 3hari....dapat lah tambah kawan...
sebab tu,saya tak update blog susah nk taip(nak pegang p.t.t pun susah,monitor jelah janji dapat degan suara rakan-rakan terubat rindu hehehe)....sekarang alhamdullilah semen pun dah buka,,tangan dah beransur pulih....terima kasih atas sokongan rakan-rakan yang sentiasa memberi nasihat dan tunjuk ajak... 73



No comments:

Post a Comment