SILA MASUKKAN LINK ANDA DISINI

SILA MASUKKAN LINK ANDA DISINI

WAKTU SOLAT

Kuala Lumpur
[Tukar Lokasi]

  GMT   8   Arah Kiblat   292° 31′ 16″
Waktu Solat
  Imsak      5:36   Subuh      5:46   Syuruk      7:01   Zohor      13:06   Asar      16:16   Maghrib      19:08   Isyak      20:17

Monday, January 4, 2010

DXing 31/12/2009-rejab tomyam bt 3,Shah Alam.

SELAMAT TAHUN BARU.......2010


antara rakan-rakan yg hadir,terima kasih ,kehadiran anda semua cukup bermakna...hehehhehe

abg hensem 9w2wpc-salah seorang ajk pd mlm tu,,,,,trm ksh bad....




aslkm,selamat tahun baru 2010 kpd semua warga amatur dan pelawat blog.terima kasih atas sokongan anda semua selama ni.
pada 31/12/2009-telah berlangsungnya satu DXing yg dianjurkn oleh ASTRA bertempat rejab tomyam bt3 shah alam,selangor.acara bermula selepas solat asar pd 31/12/2009 dan berakhir kira2 pd pukul 10.30pg pd 1/1/2010
aku sampai kat rejab pd pukul 8.30 dg xyl tersayang dan swal amril.sampai je ,rakan-rakan dah ramai kat rejab.malam 31/12/2009 cukup meriah dg pelbagai acara tg diatur oleh pihak ASTRA tengah seperti tazkirah,pertandingan mewarna,pop kuiz(dapat lah kopi adabi),tayangan slide show .kemeriahan memang aku dapat rasai,dg suasana rakan2,para-para xyl dan anak-anak yg mengamit suasana,selain kedengaran suara-suara contect station (cq,cq,cq,cq)di 2m,10m,40m,80m yg berhubung......hahhahahha,
tepat detik jam 12.01 acara dimulakan dg naik kan bendera jalur gemilang serta nyayian lagu kebangsaan,teruskan dg acara potong kek serta pertunjukan bunga api.keceriaan terpancar dimuka rakan-rakan,aku harap tahun 2010 akan lebih baik baik drp tahun sebelumnya...AMIN..
aku sekeluarga mengucapkan berbanyak terima kasih kepada pihak pengajur.banyak perkara yg dapat aku pelajari dan ,merupakan pengalaman berharga bagiku selain dapat menghilangkan rindukan bertemu mata dg rakan-rakan didaratan....semoga acara seperti dapat diteruskan di masa hadapan.....syabas dan jutaan terima kasih kpd pihak pengajur......73



2 comments:

  1. syok tgk muka rakan2 tersenyum diambang 2010,,,

    misai tanglooong

    ReplyDelete
  2. salam..camne muka saya ada disini?hehhehe

    ReplyDelete